Archiveren

Waarom sla je documenten op? Juist, om ze terug te kunnen vinden wanneer je ze nodig hebt. En laat hem daar voor veel ondernemers nou net de schoen wringen.

Documenten opslaan is één ding, zeker als je ze eerst nog van papier moet inscannen naar digitaal, maar ze op een cruciaal moment ook snel terug kunnen vinden is iets heel anders. En waarom zou je documenten opslaan als je ze niet later nog eens nodig denkt te hebben. Een archief is er voor jouw gemak het moet werken voor jou, niet andersom. En het mag al helemaal geen tijdrovend werk zijn.

Dus als je nog een stapel oude papieren documenten hebt om hetzij fysiek, hetzij digitaal op te slaan, stop daar dan zelf geen waardevolle tijd in, maar laat mij het doen.
En als je de documenten die je nu maakt overzichtelijk op wilt slaan, dan help ik je graag om dat ordentelijk te doen. Precies afgepast op jouw manier van denken en werken.

Jeanieke Office Assistance biedt de mogelijkheid om dit snel, vakkundig en betaalbaar te regelen.

Ook het bijhouden en uniformeren van reeds opgeslagen gegevens in databanken, het maken van rapportages en samenvattingen en het schrijven van verslagen kun je prima uitbesteden aan Jeanieke Office Assistance.

Snel, vakkundig, flexibel en betrouwbaar.

Lijkt je dit wel wat? Ben je nieuwsgierig geworden of wil je meer weten?

Kennismaken?

Ik heb nog ruimte in mijn planning voor enkele klanten. Zullen we een keer vrijblijvend kennismaken?

Mijn ‘Why?’